Alle trainingen van Copyschool op een rij.

Zin om te schrijven? Je bent op de juiste plek

Hier vind je alles over copywriting, inclusieve vacatureteksten, creatief schrijven en commercieel schrijven. Neem een kijkje tussen de online trainingen die ik aanbied. Er zit zeker iets voor je bij. Wil je een programma op maat? Neem dan contact met me op.

Inclusieve vacatureteksten

Wat levert deze training op?

• Je bent je bewust van de kracht van inclusieve taal.
  • Je weet dat inclusieve teksten bijdragen aan de diversiteitsdoelstellingen en het inclusieve karakter van je organisatie.
  • Je bent in staat teksten te analyseren op inclusief taalgebruik of het ontbreken ervan.
  • Je ziet kansen om de teksten te verbeteren.
  • Je vergroot de vijver waarin je vist en trekt meer divers talent aan.
Ik wil inclusieve vacatureteksten voor € 395

inkt & hart

Wist je dat je lezer meer geniet van jouw teksten als je je creativiteit erin stopt? Daarom heb ik inkt&hart voor je ontwikkeld. Met deze 11 oefeningen ga je creatiever schrijven. Compleet met een prachtig werkboek. Geniet van de lol, lef en liefde. Als je betaling geslaagd is, krijg je meteen toegang tot de opdrachten in de academie.

#lekkerschrijven

Ik wil inkt & hart voor € 111

Copyschool

Wil jij:

• schrijven met gemak?
  • plezier beleven aan het schrijven?
  • dat je teksten herkenbaar en onderscheidend zijn?
  • je klant raken met jouw tekst?
  • geld besparen op dure tekstschrijvers?

Kortom, wil jij meer contact, meer omzet, meer plezier? Dan is de online training van Copyschool voor jou. Je leert schrijven als de beste. Je krijgt plezier in het uitbrengen van offertes, bloggen, bedenken van social media updates. Alles om in contact te komen met jouw klanten. Copyschool leert je de kneepjes van het zakelijk schrijven.

Ik wil Copyschool voor € 495

De Over-Mij-Pagina

De Over-Mij-Pagina. Deze bezorgt menig ondernemer de kriebels. Ik merk dat veel mensen het lastig vinden om deze te schrijven. Omdat het lijkt dat het over jezelf gaat. Dat is natuurlijk wel een beetje zo, maar eigenlijk gaat het helemaal over je ideale klant. Duik in deze les en doe de opdrachten. Aan het eind staat je Over-Mij-Pagina. Als een huis.

Ik wil de Over-Mij-Pagina voor € 49

Creatief schrijven met Bickle

Wist je dat Ik een roman heb geschreven? Ik heb er zelfs een schrijfchallenge over gehouden. Je teksten krijgen meer aandacht als je al je creativiteit erin stopt. Daarom deze korte praktische training compleet met werkboeken.

Ik wil creatief schrijven met Bickle voor € 49

Wil je een training op maat? Neem dan contact met me op.