Testimonials oftewel aanbevelingen

Wat levert dat dan op, zo'n training van Copyschool? Blije Copyschoolers vertellen het je graag.

Richt-Jildou Boersma – rjb.onderwijs.communicatie

"Ik durf meer te proberen"

"Ik heb best een vlotte pen, al zeg ik het zelf. Maar een vlotte pen, maakt nog geen goede teksten. Net als een stapel fijne ingrediënten nog geen goed gerecht maken. Je hebt iemand nodig die je ondersteunt bij het componeren van een mooie en goede tekst. Een tekst die er toe doet en iets bereikt. Deze ondersteuning heb ik gevonden bij Jantien010. Haar stijl spreekt me aan; to the point, praktisch maar vooral ook aan de hand van inzichten en met veel motivatie. En - waar ik fijn op werk - met veel humor. Jantien is niet belerend, maar echt motiverend en geeft je veel inzichten. Ik durf meer te proberen en weet ook wat werkt. Een aanrader!”

Willie Oosterbaan – De Friese Palingroker

"Door deze online cursus te volgen, durfde ik wel een culinaire persreis aan."

“’Wil jij ook teksten schrijven voor jouw business? Ik help je er graag bij.’ Deze zin trok mijn aandacht op Facebook. In de blind heb ik mij opgegeven voor de Schrijfchallenge. Wat ik ontzettend spannend vond want dat is wel uit mijn comfortzone. Een zeer leerzame ervaring. Jantien is professioneel, streng en geestig. Maar ook ontzettend leuk en warm mens! Daarna heb ik me opgegeven voor de onlinecursus bij Copyschool. Dat werkt super. De opbouw van de lessen zijn zeer gestructureerd en helder.

Jantien heeft de handvatten en het juiste zetje gegeven. Door deze online cursus te volgen, durfde ik wel een culinaire persreis aan. Waar natuurlijk een blog voor moest komen. En die is geschreven. Buiten dat je leert schrijven, vergroot Copyschool ook nog je netwerk met superleuke enthousiaste mensen.”

Mary-Anne Salden – Fotograaf bij Salden aan de Muur

"Een reflectie van mijn persoonlijkheid"

“Voorheen schreef ik ook mijn eigen teksten, maar mijn gevoel zei me altijd dat er iets niet klopte. Het was te zakelijk, te onpersoonlijk. Ik schreef zoals er van mij verwacht werd, dacht ik, en daardoor baalde ik keer op keer weer van mijn eigen teksten.

Met behulp van Jantien en haar Copyschool heb ik geleerd hoe ik de tekst moet opbouwen en is mijn manier van schrijven nu echt een reflectie van mijn persoonlijkheid geworden. Nu geniet ik er weer van om te gaan zitten en gewoon lekker te gaan schrijven. Copyschool is echt een aanrader voor iedereen die wil leren zijn of haar eigen teksten te schrijven!”

Irene Verwater - Blij Support

"Nu verdien ik er mijn geld mee!"

“Bedankt voor al je inspiratie, lessen en tips. Door jou kon ik niet meer om mijn liefde voor schrijven heen. En nu verdien ik er mijn geld mee! Waanzinnig.”

Marscha van Dijk

"Fijn hoe Jantien je stapsgewijs meeneemt in de ins & outs van commercieel schrijven."

"Onlangs heb ik bij Copyschool de online training zakelijk schrijven gevolgd. Wat een verademing. Geen saai, droog boek om door te worstelen maar tien leuke online lessen die je een scala aan schrijftips geven. Sommige kende ik al en waren handig als opfrisser, veel andere tips waren echt nieuw voor mij. Het is fijn hoe Jantien je stapsgewijs meeneemt in de ins & outs van commercieel schrijven. Met een duidelijke structuur en een positieve uitstraling behandelt ze een divers palet. Van de tekst voor een pitch tot een tekst voor een offerte of een blog. Voor ieder wat wils. Erg leuk zijn ook de flowschrijfoefeningen. Verrassend om te merken hoe je dan toch tot nieuwe inzichten komt. Handig is verder dat je de training geheel in je eigen tempo kunt doen. Kortom een aanrader."

Ik wil Copyschool